Testy VALTRY nowej serii - G115 | Wałowanie po siewie trawy [Vlog#8]
63,481
Reddit
Wpadnij na →
☆ Fanpage'a : facebook.com/damianz0909?​​


​☆ Instagrama : instagram.com/​​damian_z0909/


​☆ TikToka: www.tiktok.com/@damianz0909

Komentarze
  • Wiktoria Owecka
    Wiktoria Owecka

    Czy możesz nie nagrywać 13:25 jak coś mówisz na początku a potem jak jeździsz w traktorze? Sorka jeżeli cię uraziłam.

  • Eryk Kiernicki
    Eryk Kiernicki

    kiedy u ciebie ?

  • Amy Fazira
    Amy Fazira

    B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : 18cams.xyz !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618589034

  • Piotrek XD
    Piotrek XD

    Wał do pełna zalany?

  • Magda Szymańska
    Magda Szymańska

    Super ciagniczek. Mialem przyjemnosc jezdzic seriami t jeda to byla t130 a druga t180 super ta amortyzacja na poduszkach Pneumatyvznych przedniej osi po drugie elektryczne sterowanie chydraulika mozna ustawic czas pracy chydrauliki i moc wszystko elektrycznie super kierownica to jest normalnie jak w ferrari jest zajebista a i jedyny blad to w seri T co zauwazylem ze chamulec postojowy jest w rewersie to jest slabe to jak ktos nie wie a ja nie wiedzialem to 2 godziny prubowalem go podpalić ale takto super ciagnik naprawde polecam karzda valtre seri t tyloo ze one sa dlugie ale promien skretu jest naprawde spoko pozdrawiam

  • krzysio
    krzysio

    Ale wyje 🙉 to w moim Deutz to bajka jest o połowę ciszej

  • Szymon Statkiewicz
    Szymon Statkiewicz

    Po co to wałować?

  • Marcin Mróz
    Marcin Mróz

    Dużo taka kosztuje? Przepraszam ze pytam

  • magda krol
    magda krol

    Witam jakie wrażenie z jazdy polecasz tą Valtre

  • Kamil Jedlikowski
    Kamil Jedlikowski

    Co tak skrzynia wyje do dupy z taką skrzynią !! Mam valtre n 114 i skrzynia pracuje cichutko

  • Team Panda
    Team Panda

    Slychac ze ladnie chodzi nie pierdzi tylko warkocze dla mnie jest okej bo akurat jestem fanem Valtry

  • Bartek Team
    Bartek Team

    Ale ona dziwnie chodzi

  • gabrys0
    gabrys0

    O 4.4 litra. Jak bmw hehe

  • AGRO Kamil
    AGRO Kamil

    Fajny Vlog :)

  • jak nowak
    jak nowak

    Nie chcę krytykować ale po co sprzedajecie Deutz-Fahr który był prawie nowy a kupujecie jakieś graty z skoszoną maską i jeszcze valtre ja rozumiem Fendt ale valtra.

  • Patryk Marciniak
    Patryk Marciniak

    Taki wał to c360 ciągnie ale filmik spoko pozdrawiam

  • Dominik Zawiasa
    Dominik Zawiasa

    Głownie Valtra na celowniku ? czy chcielibyście sie za innymi rozejrzec ?

  • VRTX
    VRTX

    Mogliby jeszcze wprowadzić jakąś nową serię między N i T

  • Artur Bog
    Artur Bog

    Te pokrętło co nie wiedziałeś od czego to to jest regulacja przepływu oleju na drugim wyjściu

  • VRTX
    VRTX

    Przecież przekładnia active też ma oddzielną hydraulikę

  • A Jach
    A Jach

    wycie skrzyni jest na zywo o wiele cichsze kamera potęguje jesli ktoś jezdził wie

    • A Jach
      A Jach

      @Piotr _543 bo cos czuje ze czesc ludzi wogule nie siedziało w takiej maszynia a poprostu dla zasady sie czepiaja czego sie da

    • Piotr _543
      Piotr _543

      Dokładnie też miałem okazję taką się przejechać i nie przypomianam sobie żeby skrzynia tak wyła..

  • GR MŁODY
    GR MŁODY

    Witam Fajny film Mam pomysł aby zrobić twoje gospodarstwo w grze Farming Simulator 19 Jak mogę się z tobą skontaktować

  • MrGrzeja
    MrGrzeja

    Słupki z przodu są żeby nadać sztywności kabinie. Case luxxum szyba całościowa bez tych słupków, w rok 4 razy się odkleiła bo kabina pracuje, żaden klej nie wytrzymuje.

  • luxuus 1
    luxuus 1

    Piękne te nowe valtry

  • Szymon C
    Szymon C

    Kiedy volg z nowych kosiarek ?

  • Dawid Nowak
    Dawid Nowak

    Coś ta skrzynia dziwnie wyje jak w nh prawie

  • ROLNICY W AKCJI
    ROLNICY W AKCJI

    Konkrecik może za jakiś czas pokaże się u was👌 zapraszam do siebie 😁

  • Farma Ziółko
    Farma Ziółko

    Zaraz nowy nabytek coś czuję 😂

  • cinek 1
    cinek 1

    Kabina troszkę głośna

  • Kapi_rol
    Kapi_rol

    Ile taka maszyna kosztuje?

  • hubix moto
    hubix moto

    Jeśli to ma kosztować ponad 300 to ja już wole case farmala albo używke

  • Rafik
    Rafik

    Kurcze ale wyje ta skrzynia i troszkę bieda Edition no taka nie bardzo

  • KzO
    KzO

    To jest droższe od T5 dynamic command?🤣 Strasznie biednie

  • Krzysztof Gackowski
    Krzysztof Gackowski

    Bardzo dobry ciągnik tylko trochę wyje a tak to prymas sort maszyna

  • Przykucnięty Dzik
    Przykucnięty Dzik

    Nie wygląda źle, ale za taką cenę nie oferuje na tyle dużo, żebym przesiadł się ze Steyrów

  • Artur Zięba
    Artur Zięba

    W połowie roku Damian powie, jednak obora za mała stawiamy nową na 250 dojnych 4 roboty, i do końca roku będzie nowy obiekt, jedyny kanał w swoim rodzaju

  • BiedronaAndSutill132 Team
    BiedronaAndSutill132 Team

    E tam, zajebiscie wygląda na tych 600 😁

  • r3d m3r0
    r3d m3r0

    A nie myślisz nad jakimś używanym ciągnikiem. Moim zdaniem na takich małych gospodarstwach kupno nowego ciągnika jest nieopłacalne bo miną lata zanim się zwróci. Wiadomo maszyny to już powinny być nowe ale ciągnik. Na twoim miejscu bym kupił jakiegoś używanego fendta albo JD bo masz sprzęt premium i za mniejsze pieniądze. Pozdrawiam

    • Rolnik7343
      Rolnik7343

      Małe gospodarstwo ? Gościu co ty pierdolisz ?

  • Ciapek Official
    Ciapek Official

    No panie MEGA PRODUKCJA, fajne maszynki, jest co oglądać zostawiam suba i łapkę w górę zapraszam do mnie i liczę na to samo Pozdrawiam

  • Grzegorz Patelas
    Grzegorz Patelas

    Jakim cudem hamulec ręczny , przecież w valtrze jest w rewersie . I co ona tak wyje niczym new holand .

  • Patryk Grądzki
    Patryk Grądzki

    Piękna;p

  • PrZeMo 5040
    PrZeMo 5040

    Spodobała mi się 😎 a wycie skrzyni to tylko w nh i c360 tutaj pracuje normalnie 😂

  • Użytkownik
    Użytkownik

    Ehhh może kiedyś i mi będzie dane pracować takim sprzętem :D Gdyby ktoś mi jeszcze za to płacił mogł bym z niej nie wychodzić od poniedziałku do soboty :D Aaaa i na pewno ciężko było by mi ją oddać innemu traktorzyście :P

  • Łukasz Ćwiertniak
    Łukasz Ćwiertniak

    Niema to jak fendt!!!🚜🚜🚜🚜

  • Wiktoria Pawłowska
    Wiktoria Pawłowska

    Jaka firma udostępniła ciągnik?

    • Tony Zalewski
      Tony Zalewski

      Agrotechnik Tafiły , koło Łomży

  • Sebastian Leonik
    Sebastian Leonik

    Damian jak jest coś na testach to pewnie u cb zostanie !!! Damian jakie masz zdanie na firmę Primator z Czyżewa ? I co możesz powiedzieć o nh td5.105 ? Pozdrawiam!

  • SAMER 110
    SAMER 110

    Spróbuj 6120M nowego zdziwisz się jego zrywnoscia oraz zwrotnością

  • Karolek Karol
    Karolek Karol

    A ty jak byś miał wybierać to jaką pszekładnie byś wybrał?

  • SmerfyTeam TV
    SmerfyTeam TV

    Ale wyjee

  • magda Zalewski
    magda Zalewski

    Ile masz traktoruw

  • Kuba GT
    Kuba GT

    Coś mi się zdaje że chyba za wita do was na stałe z Turem taki ciągnik

  • Agro_pojezierze
    Agro_pojezierze

    Ale gadanie... Te poprzeczki na szybie w niczym nie przeszkadzają, to tak samo jakbyś powiedział że od szyby te poprzeczki od zamykania przeszkadzają... Te na przedniej szybie nic nie zasłaniają, widoczność od nich nie wzrośnie... Co do ciągnika dziwnie jęczy ale jak każdy w dzisiejszych czasach.. Widzę że po MF, jd, teraz valtra z mocno ścięta maska robi... Kiedyś tak robił df. Jeżeli do tura to jak najbardziej dobry manewr producentów, czekać kiedy taka maska będzie w nh, case, claas i inne

  • Borys
    Borys

    Bardzo ładna, jak i w środku I na zewnątrz Według mnie nie jest nawet głośno Pozdrawiam

  • Marcin Jankowiak
    Marcin Jankowiak

    Gówno

    • grzesiek zak
      grzesiek zak

      Profesjonalna i Wyczerpująca opinia przedstawiona przez gowniaka

  • Valtra Team
    Valtra Team

    Dircet fajna skrzynia do valtry prawie vario

  • MONSTEREK
    MONSTEREK

    Szczerze nie podoba mi się ta valtra

  • Karolek_love
    Karolek_love

    Claas już spakowany ,już dostarczają tą Valtre

  • kazik91kazik
    kazik91kazik

    Jakie obroty silnika ma na drodze przy 40 km/h?

  • skubi
    skubi

    za miesiąc nikt się tego nie spodziewał byli w totalnym szoku

  • MONSTEREK
    MONSTEREK

    Class już pewnie spakowany.

  • Kamo
    Kamo

    300 k za `115 km, to chyba lepiej jednak używke kupić niż tyle zabulić za taki traktor.

  • hubix moto
    hubix moto

    A może lepiej fendta 311 😂 A kto bogatemu zabroni

  • Mateusz Stormowski
    Mateusz Stormowski

    Maszyna fajna ale skrzynia to jęczy i to jest duży minus jednak jak kupuje się nowy ciagnik to powinno być ciagnik cicho i wygodnie w kabinie a skrzymia jęczy jak hydraulika w 60..

  • Dawidzxv
    Dawidzxv

    Może jd 6m?

  • Genialny
    Genialny

    Wyje ta skrzynia

  • SebsoNism
    SebsoNism

    Pasowałaby za claasa 😀 Kabina i panel boczny z serii A tylko tu dochodzi ten podłokietnik i inna Skrzynia plus amorka osi i kabiny gdzie w serii A tylko kabiny można dobrać. Opony im szersze tym gorzej się prowadzi na orce bo pływa. Do opryskiwacza takie 420/480 max byłoby git bo masę ma jak na te konie 😀.

  • JAJ00 Gaming
    JAJ00 Gaming

    Jestem fanem valtry, sam mam n103.4 h5 ale ta g to taki MF 5700s pod innym logo

  • Dorsik 001
    Dorsik 001

    Ferguson seria 57XXS albo 67XXS w masce Valtry :)

    • Nieznajomy 909
      Nieznajomy 909

      Jak to jeden chuj mf valtra fendt tylko fendt drogi a valtra często awaryjne modele się trafiają

  • Czaro
    Czaro

    Dziwnie ta skrzynia jakoś brzmi... Niby Dyna 6, a jednak Dyna w MF nie ma takiego dźwieku

  • Łukasz 0009
    Łukasz 0009

    Bo to jest ogólnie massey kabina i skrzynia

  • Grafi 666
    Grafi 666

    "Ciągniki serii G z pakietem komfortowej amortyzacji zawierają: Amortyzowana przednia oś Fotel amortyzowany pneumatycznie Amortyzowana kabina To wszystko już od 266 tys. PLN netto*! "

  • Tomasz
    Tomasz

    Tylko pozazdrości takiego sprzętu jak masz.

  • wojak1986
    wojak1986

    Stylizacja fajna ale wyje jak stary trup

  • Figofago s
    Figofago s

    Zgaduje że będzie fendt 300

  • Remix 143
    Remix 143

    Ciągnik nie godny uwagi za te pieniądze w podstawie. T5 którą testował ostatnio Perkins lepiej wziąć pod uwagę, kosztuje pewnie tyle co ta Valtra w podstawowej wersji, dużo lepiej wyposażona (prawie full opcje miał na testach Arek), gabaryty większe, skrzynia przyjemniejsza, do tura też się takie T5 nadaje, ale kto co lubi :)

    • Ryba biznesu
      Ryba biznesu

      @Remix 143 mi chodziło o to że silnik 3.4l to odkurzacz

    • Remix 143
      Remix 143

      @Ryba biznesu valtry serii T nie słyszałeś xD albo nowych DF, świst jak by samolot przeleciał

    • Ryba biznesu
      Ryba biznesu

      Nh to odkurzacz

    • Sebastian Szymczak
      Sebastian Szymczak

      Jakby mu dali nh na testy to też by się nagle stał bardzo dobry...

  • Bartek 123
    Bartek 123

    Wycie skrzyni w new hollandzie to poezja, a to skrzeczy jak 60 rozklekotana xD

    • Agro Miles
      Agro Miles

      @bartek 123 radio trzeba podglosnic 😂

    • MONSTEREK
      MONSTEREK

      @Kuba Panter chyba u ciebie w piździe te wspomaganie. Oglodales filmik do końca chociaż? Sam Damian powiedział ze to skrzynia deklu

    • Kuba Panter
      Kuba Panter

      To wspomaganie

    • Wiśnia
      Wiśnia

      Wyje jak w c360 xD

    • MONSTEREK
      MONSTEREK

      Hahaha

  • bartek 123
    bartek 123

    Następny odcinek nowy nabytek :D

  • Robert D.
    Robert D.

    Ja jak miałem swój poewszy ciągnik na testach i stał u mnie kilka dni to ktoś pomyślał że kupiłem i w nocy włamał się do samochodu kradnąc portfel z dokumentami....

    • krzychu123_11 s
      krzychu123_11 s

      Zazdrość u ludzi nie zna granic

  • proxa100power
    proxa100power

    a za 2 tyg małe nabytki haha

  • Krzysztof Chodkowski
    Krzysztof Chodkowski

    Fajny ciągnik👍👍

  • proxa100power
    proxa100power

    majster weź na testy taką jak masz czy coś tylko na bezstopniowej porównasz sobie :)

  • Mateusz Jamka
    Mateusz Jamka

    W serii G w wersji active jest olej razem? To ciekawe, bo w serii T w wersji active mam olej oddzielnie.

  • Qbar Qbar
    Qbar Qbar

    Skrzynia wyje jak zwolnice w C-360;)

  • MrDawcio Tv
    MrDawcio Tv

    jaka średnica wału ? bo fajną robote robi ten wał

  • TheKamil
    TheKamil

    Nagłośnienie daje rade? 😅😅

  • DAYHIN
    DAYHIN

    A new Hollandy wyją xd

    • I Idaho
      I Idaho

      @Remix 143 to był sarkazm, dzisiaj wyję każdy nowy ciągnik i to jest porażka jeśli chodzi o rozwój technologii rolnictwa

    • DAYHIN
      DAYHIN

      @FabianTeam sam mam t7200

    • Faloner666
      Faloner666

      Dynwmic comand juz nie słychać

    • SAMER 110
      SAMER 110

      @Remix 143 jd tylko na wstecxvyn

    • Remix 143
      Remix 143

      Ta Valtra niby nie wyje, albo JD MC?

  • Kuba Team
    Kuba Team

    Panel jak w massey'u

  • Alan Haremski
    Alan Haremski

    O valterka g

  • Major z bombasu
    Major z bombasu

    Fendt też był podobno tylko na testy.

  • Agro Oliwier
    Agro Oliwier

    w new holland nie wyje skrzynia

  • Bestia
    Bestia

    Pan to chyba w lotto wygrał tyle nabytków

  • Alojzy Pepka
    Alojzy Pepka

    6:12 tam hamulec ręczny? A nie ma go teraz w rewersie tak jak we wszystkich Valtrach?

    • A Jach
      A Jach

      jest w rewersie ale normalna dzwignie tez zrobili ale sa połonczone

  • gosciu 1701
    gosciu 1701

    Ohoo idealna do opryskiwacza 😎

  • Gospodarstwo Marczyńskich
    Gospodarstwo Marczyńskich

    5:25 pewnie był zamysł aby do tego montować wszelkie komputery do opryskiwaczy itp. ale tak średnio to wygląda

  • Matrix
    Matrix

    Ja się właśnie zastanawiam czy brać Valtre G135 czy Massey Ferguson 5s .145 czy Fendt 314 Vario.

    • Przepraszam
      Przepraszam

      A ja się zastanawiam między jd 6120m a valtra g125 Cena i wyposażenie identyczne. John bez podłokietnika tylko

    • Matijas G
      Matijas G

      Bierz Massey Ferguson będzie o wiele lepszy od tej valtry a pieniądze takie same

    • BarTeK 96
      BarTeK 96

      Najfajniejszy z 3 wiadomo byłby fendt ale ta cena przeraża 😑

    • Jaro102
      Jaro102

      Obstawiam że valtra będzie droższa chyba że jest jakaś promocja.

    • BarTeK 96
      BarTeK 96

      Matrix a drożej ci policzyli za valtre czy za mf bo skoro kolega napisał że to jest to samo to patrz na cene

  • młody rolnik
    młody rolnik

    kurcze asz pszyjemnie się oglonda te odc tylk szkoda że take krutke

  • Jakub Zimoch
    Jakub Zimoch

    Damian nagrasz +/- deutza i same jakie były twoje odczucia użytkowania

  • minifarmer
    minifarmer

    fajna ta valtra tokom by pojeździł

  • Pawel_Farm
    Pawel_Farm

    Ładnie się prezentuje 😀

  • Sebastian Tomaszewski
    Sebastian Tomaszewski

    Myślałeś o testach nowej seri John deere?

Kolejny
Pogadajmy
1:45:09
2,5M